مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 13:202019-11-25سياسي

گرامی داشت جماسه مردم اندیمشک در چهارم آذر 1365


مراسم گرامی داشت حماسه مقاومت مردم اندیمشک در چهارم آذر 1365 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، در این مراسم مسئولان ، خانواده معظم شاهد ، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

مشاور عالی فرماندهی نیروی هوایی ارتش در این مراسم گفت : اگر دغدغه تشیع، اسلام و انقلاب را داریم باید مراقب توطئه های دشمن باشیم و با هوشیاری با اهداف دشمن مقابله کنیم.

امیرسرتیپ غلامحسین چیت فروش افزود :لزوم تقویت نیروهای مسلح و نقش محوری آنها در اقتدار و عزت کشور غیر قابل انکار است ضمن اینکه باید آمادگی خود را به دنیا نشان دهیم زیرا دشمن همواره منتظر فرصت است تا به اهداف خود برسد.

وی با گرامی داشت حماسه مقاومت مردم اندیمشک در چهارم آذر ماه 1365 اظهارداشت : بمباران چهارم آذر 1365 اندیمشک طولانی ترین و پیچیده ترین حمله هوایی دشمن بعثی در دفاع مقدس بود؛ این بمباران با تکنولوژی غرب و شرق و در مدت زمان طولانی صورت گرفت و مقاومت مردم در این روز ستودنی بود.

امام جمعه اندیمشک هم دراین مراسم گفت: چهارم آذر 1365 سند افتخار مردم شهرستان است که به خوبی در دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری افزود: به برکت چنین مقاومت های مردمی و خون شهدای والامقام ، عزت و اقتدار کشور دوچندان شده است و امروز ایران اسلامی به قدرت ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرامی داشت جماسه مردم اندیمشک در چهارم آذر 1365

گرامی داشت جماسه مردم اندیمشک در چهارم آذر 1365