مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 13:202019-11-25سياسي

تحویل 100 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه


آیین افتتاح 100 واحد مسکونی احداث شده برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، امروز(چهارم آذر) به مناسبت هفته بسیج در روستای شاهسون شهرستان صحنه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه آیین افتتاح 100 واحد مسکونی احداث شده برای مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، امروز(چهارم آذر) به مناسبت هفته بسیج در روستای شاهسون شهرستان صحنه برگزار شد.

محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه میان کمیته امداد، سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای ساخت 280 منزل مسکونی مددجویی در استان، گفت: تاکنون کار ساخت 160 واحد از این منازل مسکونی به پایان رسیده است.

وی اظهار کرد: 100 واحد مسکونی از این واحدها امروز افتتاح می شود و 60 واحد نیز طی چند ماه گذشته تحویل مددجویان کمیته امداد شد.

رخصی اضافه کرد: مابقی واحدها نیز در دست احداث بوده و پیش بینی می شود تا آخر آذر ماه و یا نهایتا ماه بعد تحویل داده شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: این 280 واحد مسکونی در 188 روستای پنج شهرستان کنگاور، هرسین، صحنه، سنقر و کلیایی و کرمانشاه ساخته شده و یا در دست ساخت هستند.

رخصی با تاکید بر اینکه در این مرحله واحدهای مسکونی در شهرستانهای کرمانشاه، کنگاور، سنقر، هرسین، صحنه و بخش ماهیدشت به خانواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 100 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه

تحویل 100 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه