مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 12:062019-11-25اقتصادي

آمادگی وزارت نیرو برای همکاری با هلال احمر در توسعه طرح نذر آب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان ظهر دوشنبه در جلسه مشترک با مدیران ارشد هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در طرح نذر آب توانسته است تجربیات خوبی را کسب کند، - وزارت نیرو در جلسه مشترک با جمعیت هلال احمر آمادگی خود برای توسعه طرح نذر آب را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا اردکانیان ظهر دوشنبه در جلسه مشترک با مدیران ارشد هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر در طرح نذر آب توانسته است تجربیات خوبی را کسب کند، وزارت نیرو از این تجربیات استقبال می کند و با انجام کار مشترک می توان به کاهش مشکلات ناشی از خشکسالی در مناطق محروم کمک کرد.

وی افزود: تاکنون همکاری مستمر و سازمان یافته ای میان جمعیت هلال احمر و وزارت نیرو برقرار بوده است، اما برای هدفمند کردن این همکاری ها باید چارچوب واقعی و معنی داری تعریف شود تا این روند رو به رشد نه تنها پررنگ تر بلکه ماندگار شود.

وزیر نیرو با ارائه پیشنهاد به رییس جمعیت هلال احمر در خصوص تشکیل کارگروه مشترک، گفت: با انعقاد و امضا این تفاهم نامه دست دو ارگان برای همکاری باز تر است.

وزارت نیرو با دریافت مجموعه ای از سرویس ها، می تواند بخشی از مشکل تامین منابع جمعیت از جمله تسهیلاتی که در تعرفه ها در نظر گرفته می شود و یا استفاده از انرژی خورشیدی را برطرف کند و هلال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت نیرو برای همکاری با هلال احمر در توسعه طرح نذر آب

آمادگی وزارت نیرو برای همکاری با هلال احمر در توسعه طرح نذر آب