مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 11:162019-11-25ورزشي

«بیات» سرداور مسابقات جهانی شطرنج بانوان شد


مدرس ایرانی فدراسیون جهانی شطرنج به عنوان سرداور رقابت دوجانبه قهرمانی شطرنج بانوان جهان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، با دعوت فدراسیون جهانی شطرنج، شهره بیات به عنوان سرداور رقابت دوجانبه قهرمانی زنان جهان شد، رقابتی که بین جو ونجون از چین و الکساندرا گوریاچکینا از روسیه برگزار می شود.

دوئل جهانی دو ابرشطرنج باز مطرح جهان در 12 دور برگزار می شود، دور رفت این رقابت ها در شش دور به مدت 15 روز به میزبانی کشور چین و دور برگشت با شرایطی مشابه دور رفت (شش دور به مدت 15 روز) به میزبانی کشور روسیه به طول می انجامد.

بیات نخستین داور بین المللی بانوی ایرانی و دارای گرید A آسیا، استاد فیده و مدرس فدراسیون جهانی شطرنج بوده و یکی از اعضای ارشد فدراسیون جهانی شطرنج است؛ داور گیلانی شطرنج کشورمان سابقه دبیری فدراسیون شطرنج ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، برای نخستین بار در تاریخ ورزش شطرنج کشورمان، یک بانوی ایرانی به عنوان سرداور مسابقات دوجانبه شطرنج قهرمانی بانوان جهان انتخاب می شود.

بیات پیش ازاین سابقه قضاوت در فینال رقابت های قهرمانی شطرنج بانوان جهان را در کارنامه دارد، با برگزاری رقابت های قهرمانی شطرنج بانوان جهان، دو ورزشکار برتر این رقابت ها به مسابقات دوجانبه قهرمانی زنان جهان راه پیدا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیات» سرداور مسابقات جهانی شطرنج بانوان شد

«بیات» سرداور مسابقات جهانی شطرنج بانوان شد