مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 10:102019-11-25سياسي

اگر اینترنت قطع نمی شد آشوب کشور را فرا می گرفت


مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: همانطور که در حوزه نظامی استقلال داریم باید در زمینه اینترنت نیز به استقلال برسیم و برای تحقق این هدف باید به دنبال تقویت باید پیام رسان های داخلی باشیم.

- ایسنا/البرز مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران گفت: همانطور که در حوزه نظامی استقلال داریم باید در زمینه اینترنت نیز به استقلال برسیم و برای تحقق این هدف باید به دنبال تقویت باید پیام رسان های داخلی باشیم.

سردار علی بلالی امروز دوشنبه چهارم آذر در همایشی که به مناسبت هفته بسیج در کرج برگزار شد با اشاره به اینکه ایران پس از انقلاب توطئه های زیادی را پشت سرگذاشته، اظهار کرد: خوشبختانه هیچ یک از این توطئه ها که برای براندازی نظام طراحی می شد، ازجمله توطئه چند روز گذشته به نتیجه نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به دلیل قطعی اینترنت در حوادث اخیر گفت: اگر اینترنت قطع نمی شد آشوب کشور را فرا می گرفت.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون به فکر نبوده ایم که اینترنت ملی داشته باشیم، گفت: در این باره دیدیم که در حوادث اخیر چه بر سر ما آمد.

بلالی با بیان اینکه باید در زمینه اینترنت به استقلال برسیم، افزود: همانطور که در حوزه نظامی استقلال داریم باید در زمینه اینترنت نیز به استقلال برسیم و برای تحقق این هدف باید به دنبال تقویت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر اینترنت قطع نمی شد آشوب کشور را فرا می گرفت

اگر اینترنت قطع نمی شد آشوب کشور را فرا می گرفت