مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 10:102019-11-25سياسي

نبود زیرساخت های کتابخانه ای از مشکلات اصلی بخش کتاب و کتابخوانی است


مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: نبود زیرساخت های کتابخانه ای یکی از مشکلات اصلی بخش کتاب و کتابخوانی است که در تلاشیم تا این کمبودها جبران شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان گفت: نبود زیرساخت های کتابخانه ای یکی از مشکلات اصلی بخش کتاب و کتابخوانی است که در تلاشیم تا این کمبودها جبران شود.

محمد عبدالملکی امروز، 4 آذرماه در آیین گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به اینکه دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به کتاب و کتابخوانی از سیاست های اصلی نهاد کتابخانه ها است، اظهار کرد: نبود زیرساخت های کتابخانه ای یکی از مشکلات اصلی بخش کتاب و کتابخوانی است که در تلاشیم تا این کمبودها جبران شود.

وی از راه اندازی کتابخانه سیار در استان کردستان خبر داد و افزود: اقدامات اولیه برای راه اندازی این کتابخانه انجام شده و از طرف شورا و شهرداری سنندج نیز یک دستگاه اتوبوس به این امر اختصاص داده شد و با راه اندازی این کتابخانه روستاهای اطراف سنندج می توانند از نعمت کتابخانه بهره مند شوند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان بیان کرد: همت جمعی مردم و مسئولان لازمه نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که در صورت فراهم شدن این مهم، بی شک اتفاقات بسیار مهمی در سایرحوزه ها روی خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زیرساخت های کتابخانه ای از مشکلات اصلی بخش کتاب و کتابخوانی است

نبود زیرساخت های کتابخانه ای از مشکلات اصلی بخش کتاب و کتابخوانی است