مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 09:262019-11-25اقتصادي

افزایش 50 میلیون مترمکعبی برداشت گاز از پارس جنوبی


مدیرعامل شرکت بهره بردار پارس جنوبی گفت: با بهره برداری از سکوهای جدید، ظرفیت برداشت روزانه گاز از میدان مشترک پارس جنوبی، از 630 میلیون متر مکعب کنونی به 680 میلیون مترمکعب می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، محمد مشکین فام، در بازدید میدانی از طرح های در حال توسعه پارس جنوبی اظهار داشت: مطابق برنامه هایی که از ابتدای امسال تعیین شده، فعالیت های توسعه ای پارس جنوبی در سه طرح 13، 14 و 22 تا 24 با اتکا به قابلیت ها و ظرفیت های شرکت های داخلی با جدیت تمام در حال انجام است.

وی بر ضرورت تمرکز برداشت گاز از میدان پارس جنوبی به دلیل مشترک بودن آن تاکید کرد و افزود: یکی از اهداف مهم شرکت نفت و گاز پارس در سال جاری، دستیابی به برنامه مصوب وزارت نفت و تکمیل بخش فراساحلی فازهای 13، 14 و 22 تا 24 پارس جنوبی است که این مهم با برنامه ریزی منسجم و نظام مند در حال اجرا است.

مدیرعامل بهره بردار پارس جنوبی به نصب دو سکوی دریایی فازهای 22 تا 24 پارس جنوبی در روزهای اخیر اشاره و تصریح کرد: تولید دو سکوی اصلی 23 و اقماری 24B به زودی پس از اتمام عملیات هوک آپ و راه اندازی به خشکی منتقل و پس از فرآورش در پالایشگاه این فازها، به شبکه سراسری گاز تزریق می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 میلیون مترمکعبی برداشت گاز از پارس جنوبی

افزایش 50 میلیون مترمکعبی برداشت گاز از پارس جنوبی