مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 08:462019-11-25دانش

وزارت علوم خواستار گسترش مناسبات علمی با کشور های عضو سازمان شانگ های است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از از وزارت علوم، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه فرهاد یزدان دوست رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور در اجلاس وزرای علوم کشور های عضو سازمان همکاری های شانگ های، - معاون آموزشی وزارت علوم در اجلاس وزرای علوم کشور های عضو سازمان همکاری های شانگ های خواستار گسترش مناسبات علمی با کشور های عضو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از از وزارت علوم، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه فرهاد یزدان دوست رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با حضور در اجلاس وزرای علوم کشور های عضو سازمان همکاری های شانگ های، مواضع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را تشریح کردند و خواستار گسترش مناسبات علمی با کشور های عضو شدند.

دبیرخانه دائمی این سازمان در کشور چین واقع شده و اهداف کلی آن شامل ارتقاء سطح همکاری ها بین کشور های (عمدتاً همسایه) در زمینه های سیاست ، تجارت ، اقتصاد ، تحقیقات ، فناوری ، فرهنگ ، آموزش ، انرژی ، حمل و نقل ، گردشگری و محیطزیست است.

تلاش برای حفظ صلح و امنیت در سطح منطقه و نیل به پایه ریزی نظم نوین جهانی در مبنای عدالت، عقلانیت و مشارکت مردمی از اهداف متعالی این معاهده (سازمان) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم خواستار گسترش مناسبات علمی با کشور های عضو سازمان شانگ های است

وزارت علوم خواستار گسترش مناسبات علمی با کشور های عضو سازمان شانگ های است