مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 08:462019-11-25سياسي

بیش از گذشته دولت را همراهی کنید


احزاب و جریان های همسو که در استقرار دولت تدبیر و امید سهیم بوده اند، اکنون که کشور در شرایط ویژه ای قرار گرفته است باید دولت را بیش از گذشته و فارغ از ملاحظات حزبی، - جناحی و بویژه تمایلات انتخاباتی، همراهی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر ترکان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه در دیدار جمعی از اعضای کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی این حزب، یادآور شد: کابینه های یازدهم و دوازدهم، بنا به شرایط ویژه کشور و نیز مشی اعتدالی و فراجناحی آقای روحانی، کابینه ای تک حزبی یا تک جریانی نبوده اند، بلکه از منظر سیاسی اصلاحا کابینه ائتلافی به شمار می روند.

طوری که هم اکنون تمامی جریان های همسو اعم از اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل و اعتدالیون، در سطوح مختلف مسئولیت های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در این دولت حضور دارند، لذا همه به همان نسبتی که در اداره دولت سهیم هستند باید هم چون گذشته برای موفقیت آن نیز تلاش کنند.

در این نشست که به منظور بررسی و تبیین سیاست های تبلیغی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد، برخی اعضای کمیته های تبلیغات و اطلاع رسانی حزب اعتدال و توسعه، رویکردها و اظهارات انتقادی برخی افراد نسبت به دولت را دارای شائبه های انتخاباتی و غیرمسئولانه ارزیابی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از گذشته دولت را همراهی کنید

بیش از گذشته دولت را همراهی کنید