مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 07:302019-11-25دانش

انتصاب رییس دانشگاه هنر اصفهان


رضا نصر اصفهانی به عنوان رییس دانشگاه هنر اصفهان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛ منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی بر اساس رأی شورای عالی انقلاب فرهنگی، رضا نصر اصفهانی را به مدت چهار سال به عنوان رییس دانشگاه هنر اصفهان منصوب کرد.

رضا نصر اصفهانی از مرداد امسال تاکنون نیز سرپرستی دانشگاه هنر اصفهان را برعهده داشته است.

وی متولد 1355 در شهر اصفهان و دانش آموخته کارشناسی رشته اقتصاد دانشگاه اصفهان، کارشناسی ارشد علوم اقتصادی از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری علوم اقتصادی از دانشگاه اصفهان است.

نصر اصفهانی دارای جایزه سطح دو بنیاد ملی نخبگان و کسب عنوان استعداد برتر از این بنیاد، کسب عنوان رساله برتر دکتری در پنجمین جشنواره پژوهش و آموزش در حوزه مدیریت شهری و روستایی در سال 1390 وزارت کشور پژوهشکده مدیریت شهری است.

وی چهار عنوان کتاب تخصصی تالیف کرده و 15 عنوان مقاله علمی، پژوهشی فارسی و 35 عنوان مقاله در کنفرانس های معتبر داخلی ارائه کرده است.

نصر اصفهانی مدیر گروه، معاون آموزشی دانشکده، رییس دانشکده، مدیر طرح و برنامه و معاون پژوهشی دانشگاه هنر اصفهان را در سال های 1390 تا 1398 در کارنامه اجرایی خود دارد و از سال 1394 عضو حقیقی کمیسیون دائمی هیئت امنای مشترک دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه هنر می ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب رییس دانشگاه هنر اصفهان

انتصاب رییس دانشگاه هنر اصفهان