مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 07:202019-11-25اقتصادي

افزایش مصرف سوخت با سهمیه بندی بنزین/ عدم شماره گذاری پراید و پژو 405 از سال آینده


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره اثر اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در میزان مصرف گفت: پیش از این مصرف روزانه بنزین در کشور 94 میلیون لیتر بوده در صورتی که طی دو روزگذشته این مصرف افزایش داشته و به 105 میلیون لیتر در روز رسیده است.

- افزایش مصرف سوخت با سهمیه بندی بنزین/ عدم شماره گذاری "پراید" و " پژو 405" از سال آینده رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره اثر اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در میزان مصرف گفت: پیش از این مصرف روزانه بنزین در کشور 94 میلیون لیتر بوده در صورتی که طی دو روزگذشته این مصرف افزایش داشته و به 105 میلیون لیتر در روز رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر در حاشیه نشست تخصصی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در پاسخ به سوالی درباره روند شماره گذاری خودروهای ناایمن در سال آینده اظهار کرد: دو خودرو پراید و 405 بیشترین آسیب را در تصادفات دارند.

بنابراین طی مذاکرات جدی با مسئولان مربوطه به این نتیجه رسیده ایم که این دو خودرو در سال آینده شماره گذاری نشوند و قطعا تحقق این موضوع را دنبال می کنیم و این می طلبد که یک خودروی مناسب و ایمن ، جایگزین این دو خودرو شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به تعداد جان باختگان تصادفات و مجروحان اعلام کرد: متأسفانه سال گذشته بالغ بر 17 هزار نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف سوخت با سهمیه بندی بنزین/ عدم شماره گذاری پراید و پژو 405 از سال آینده

افزایش مصرف سوخت با سهمیه بندی بنزین/ عدم شماره گذاری پراید و پژو 405 از سال آینده