مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 07:162019-11-25اقتصادي

افزایش ظرفیت برداشت روزانه گاز از پارس جنوبی به 680 میلیون مترمکعب


با بهره برداری از سکو های جدید، ظرفیت برداشت روزانه گاز از میدان مشترک پارس جنوبی از 630 میلیون مترمکعب کنونی به 680 میلیون مترمکعب خواهد رسید.

- مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: با بهره برداری از سکو های جدید، ظرفیت برداشت روزانه گاز از میدان مشترک پارس جنوبی از 630 میلیون مترمکعب کنونی به 680 میلیون مترمکعب خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، محمد مشکین فام در بازدید میدانی از طرح های در حال توسعه پارس جنوبی بیان کرد: مطابق برنامه هایی که از ابتدای امسال تعیین شده، فعالیت های توسعه ای پارس جنوبی در سه طرح 13، 14 و 22 تا 24 با اتکا به قابلیت ها و ظرفیت های شرکت های داخلی با جدیت تمام در حال انجام است.

وی بر ضرورت تمرکز برداشت گاز از میدان پارس جنوبی به دلیل مشترک بودن آن تاکید کرد و افزود: یکی از اهداف مهم شرکت نفت و گاز پارس در سال جاری، دستیابی به برنامه مصوب وزارت نفت و تکمیل بخش فراساحلی فاز های 13، 14 و 22 تا 24 پارس جنوبی است که این مهم با برنامه ریزی منسجم و نظام مند در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس به نصب دو سکوی دریایی فاز های 22 تا 24 پارس جنوبی در روز های اخیر اشاره و تصریح کرد: تولید دو سکوی اصلی 23 و اقماری 24 B به زودی پس از پایان عملیات هوک آپ و راه اندازی به خشکی منتقل و پس از فرآورش در پالایشگاه این فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت برداشت روزانه گاز از پارس جنوبی به 680 میلیون مترمکعب

افزایش ظرفیت برداشت روزانه گاز از پارس جنوبی به 680 میلیون مترمکعب