مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 06:402019-11-25سياسي

کاهش بسیاری از جرائم در استان ایلام


فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه اقتدار و هوشمندی عامل اعتماد جامعه به پلیس است، گفت: بسیاری از جرائم در استان ایلام کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار نورعلی یاری صبح دوشنبه در جمع کارکنان اظهار داشت: تلاش خالصانه و شبانه روزی مجموعه انتظامی استان با حضور به موقع، سرعت عمل و توجه به قانون در انجام وظایف موجب کاهش بسیاری از جرائم در استان شده است.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش است مردم را از انقلاب مایوس و کشور را ناامن نشان دهد، افزود: امنیت زمینه و لازمه تمامی فعالیت های اجتماعی و اقتصادی است و این مقوله مهم در آموزه های دینی و قرآن مبین صراحتا مورد اشاره قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه جامعه نیازمند پلیس هوشمند و مقتدر است، ادامه داد: تامین امنیت تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان در شکل گیری و حفظ آن نقش دارند.

سردار یاری گفت: پلیس ما با استفاده از علم و امکانات در همه عرصه ها بخصوص در مبارزه با جنگ نرم دشمن توانسته است با هوشمندی و بصیرت مقابله کند.

فرمانده انتظامی استان همچنین به راهپیمایی خودجوش مردم استان اشاره کرد و گفت: اقشارمختلف جامعه در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اعلام برائت از وقایع اخیر بصیر و ولایت مداری خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش بسیاری از جرائم در استان ایلام

کاهش بسیاری از جرائم در استان ایلام