مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 06:302019-11-25سياسي

بنی هاشمی: هیات های اجرایی باید از جناح های مختلف باشند


رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: فرماندار همواره هیات اجرایی را از معتمدان شهر انتخاب می کند، در حالی که هیات های اجرایی باید از جناح های مختلف نه اینکه یک دست باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: فرماندار همواره هیات اجرایی را از معتمدان شهر انتخاب می کند، در حالی که هیات های اجرایی باید از جناح های مختلف نه اینکه یک دست باشند.

محسن بنی هاشمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سابقه انتخابات نشان می دهد که فرمانداری در اجرای به موقع برگزاری انتخابات تمهیدات لازم را انجام نمی دهد، یعنی در مواردی مسئولان صندوق ها را به موقع به محل اخذ رای اعزام نمی کنند که این در ابتدای کار است.

برخی صندوق های اخذ رای به جای اینکه ساعت 8 صبح شروع به رای گیری کنند، ساعت 9 یا 10 شروع می کنند، نه اینکه همه صندوق ها اینگونه باشد اما تعدادی اینگونه است که باعث ناراحتی مردم می شود.

فرمانداری وظیفه قانونی خود را انجام دهد وی افزود: در وسط کار نیز تعدادی از صندوق ها تعرفه کم می‎آوردند، در حالی که تعرفه در فرمانداری موجود است اما در آن صندوق تعرفه کم می آید و فرمانداری این تعرفه ها را نمی رساند که در نتیجه مردم معطل شده، ناراحت می شوند و از پای صندوق باز می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنی هاشمی: هیات های اجرایی باید از جناح های مختلف باشند

بنی هاشمی: هیات های اجرایی باید از جناح های مختلف باشند