مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 آذر 1398 ساعت 06:102019-11-25اقتصادي

حضور فعال بانک رفاه در نمایشگاه اینوکس 2019


بزرگ ترین رویداد بازار پول و سرمایه کشور با مشارکت گسترده دستگاه های اقتصادی دولتی و بخش خصوصی و با حضور بانک رفاه کارگران آبان ماه امسال در جزیره کیش برگرار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، ششمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و همچنین یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با حضور شرکت های داخلی و خارجی از تاریخ 27 الی 30 آبان ماه سال جاری در جزیره زیبای کیش برگزار شد و در همین راستا بانک رفاه نیز باهدف معرفی اثربخش خدمات خود و همچنین در راستای گسترش تعاملات با شرکت های فعال اقتصادی در این نمایشگاه حضور سبزی داشت.

مدیران بانک رفاه در این رویداد ضمن مذاکره با شرکت ها و سازمان ها و همچنین تشریح سیاست های کلان و خدمات رقابتی بانک، بر حمایت و حضور حداکثری بانک در حوزه های مختلف اقتصادی کشور تأکید کردند.

بانک رفاه با توجه به ظرفیت های ویژه ای که در اختیار دارد و با عنایت به توان رقابتی خود، قادر است طیف متنوعی از خدمات و محصولات بانکی خود را متناسب با نیازهای گروه های مختلف به مشتریان ارائه کند.

بانک رفاه در این دوره از نمایشگاه که به مدت 4 روز و در محل نمایشگاه بین المللی کیش برگزار شد، ضمن دعوت از تمامی فعالان اقتصادی برای بازدید از این نمایشگاه در غرفه این با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال بانک رفاه در نمایشگاه اینوکس 2019

حضور فعال بانک رفاه در نمایشگاه اینوکس 2019