مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 21:052019-11-24ورزشي

صمد رسولی: تراکتور سابقه بازی در ارومیه را دارد


این تیم سابقه بازی در ارومیه را دارد.

- صمد رسولی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: شاید در بازی های رسمی تیم تراکتور سابقه بازی در ارومیه را نداشته باشد، اما چندین بازی دوستانه در این شهر را برگزار کرده است.

وی گفت: شهر ارومیه فقط یک بار در بالاترین سطح فوتبال کشور تیم داشته است و تیم پاکدیس ارومیه در لیگ قدس سال 68 با تیم ماشین سازی هم گروه بود و تیم تراکتور در گروه دیگر مسابقات قرار داشت.

رسولی گفت: در سال های بعدی به دلیل تفاوت رده های فوتبال تبریز و ارومیه، هیچگاه امکان رویارویی تراکتور با تیم های ارومیه فراهم نشد.

سرپرست دهه 70 تیم تراکتور گفت: البته در گذشته که برگزاری اردوهای خارج از کشور اینچنین مرسوم نبود، بهترین برنامه آماده سازی بازی های دوستانه با تیم های استان های همجوار بوده و تیم تراکتور سابقه چند بازی دوستانه در شهر ارومیه با تیم های این شهر و یا منتحب ارومیه را دارد.

وی گفت: البته یادم است که یک بار هم جام چی چست با حضور تیم های ماشین سازی، تراکتورسازی، ذوب آهن اصفهان، استقلال تهران و چند تیم دیگر در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد که تیم تراکتور در این مسابقات با هدایت محمود یاوری برای حضور در لیگ برتر آماده شده و به دنبال محک نفرات خود بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمد رسولی: تراکتور سابقه بازی در ارومیه را دارد

صمد رسولی: تراکتور سابقه بازی در ارومیه را دارد