مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 20:352019-11-24فرهنگي

سی و یکمین جشنواره تئاتر زنجان آغاز شد


سی و یکمین جشنواره تئاتر زنجان با حضور 9 اثر منتخب و با داوری اتابک نادری و پیمان کریمی و زهرا خسروی آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سی و یکمین جشنواره تئاتر زنجان با حضور 9 اثر منتخب آغاز به کار کرده و اجرای نمایش ها در قالب این جشنواره تا ششم آذرماه ادامه خواهد داشت.

اتابک نادری و پیمان کریمی و زهرا خسروی به عنوان داوران سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان فعالیت دارند و به داوری آثار خواهند پرداخت.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان در این باره به خبرنگار فارس گفت: برای برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان 14 نمایش متقاضی شرکت در این جشنواره طبق جدول زمان بندی تعیین شده از تاریخ 23 آبان بازبینی شدند.

حسین نجفی با اشاره به اینکه بازبینی آثار توسط حسین عباسی نیا، امیر نعمتی و صدیقه شریف پور انجام شد، تصریح کرد: پس از بازبینی 9 اثر به انتخاب هیأت بازبینی، به جشنواره راه یافتند.

وی تصریح کرد: نمایش خانم به کارگردانی داود نجفی از شهرستان خرم دره، عینهو شب که سیاس به کارگردانی حامد محسنی از شهرستان خدابنده، نمایش های نت های خاکستری به کارگردانی اصغر محمدی، برجک شماره 37 به کارگردانی داریوش عربخانی، خطی که به موازات دیگری هدر رفت به کارگردانی نسرین نباتی از آثار راه یافته به جشنواره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و یکمین جشنواره تئاتر زنجان آغاز شد

سی و یکمین جشنواره تئاتر زنجان آغاز شد