مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 20:302019-11-24سياسي

امنیت مردم خط قرمز نظام است


مسؤول بسیج رسانه استان البرز در اختتامیه مسابقه اربعین خط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران را امنیت عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ابراهیم نوروزی فر مسؤول بسیج رسانه استان البرز در اختتامیه مسابقه عکس و فیلم کوتاه اربعینبرگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج افزود: برگزاری مسابقه اربعین در البرز اتفاق خوبی بود که با استقبال مردم روبرو شد و نکته قابل توجه اهمیت دادن به نیروهای بومی است و این خود شایسته تقدیر است و امیدواریم ادامه دار باشد.

وی اظهار داشت : ثبت وقایع پیاده روی اربعین اتفاق بزرگ و حائز اهمیتی برای نشان دادن این حرکت عظیم به جهانیان و آیندگان است.

نوروزی فر در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در استان  خاطر نشان کرد: دشمن با برنامه ریزی اهداف خود را عملیاتی می کند و مردم و اصحاب رسانه باید آگاه باشند.

نوروزی فر تصریح کرد:حوادثی که در اتفاقات اخیر رخ داد، در برخی قسمت ها لطمه های جبران ناپذیری به بار آورد و در طی این اتفاقات رژیم منحوس پهلوی حامی اغتشاشگران بود؛ و برخی از افراد آشوبگر دوتابعیتی هستند و دارای تجهیزاتی بودند که بعضا در ایران موجود نیست.

وی با تبیین ابعاد دیگر اغتشاشات اخیر تصریح کرد: آتش زدن بانک ها و اماکن مذهبی نشان از عداوت و کینه آشوبگران و اشرار است و آن ها می خواهند با برهم زدن امنیت مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت مردم خط قرمز نظام است

امنیت مردم خط قرمز نظام است