مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 13:402019-11-24سياسي

ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات


معاون فضای مجازی دادستان کل کشور گفت: اگر شبکه ملی اطلاعات ایجاد شده بود، اغتشاشات اخیر پیش نمی آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما، جواد جاویدنیا معاون فضای مجازی دادستان کل کشور در یادواره شهدای افلاکیان بادرود گفت: در اغتشاشات اخیر سه پایگاه منافقان در آلبانی، عربستان و سلطنت طلبان برای هدایت آشوب ها فعال بودند و بخش مهمی از هزینه را عربستان سعودی تقبل کرده بود.

وی افزود: از زمانی که برای هر صندلی خدمت گذاری حداقل خون 72 شهید ریخته شده باید از شهدا مدد بطلبیم تا مدیون شهدا نباشیم.

معاون فضای مجازی دادستان کل کشور با بیان این که امروز خط مقدم ما فضای مجازی است و دشمن در فضای مجازی آرایش جنگی گرفته و در حال آموزش و یادگیری علیه نظام است، افزود: تا زمانی که مردم و مسؤولان متحد نشوند و ابزارهای صهیونیستی از بین نرود و فضای مجازی ما مستقل نشود، اتفاق خاصی نمی افتد.

وی بیان کرد: اگر شبکه ملی اطلاعات به عنوان سد نفوذ دشمن ایجاد شده و خدمات پایه از درون کشور ایجاد شده بود، اغتشاشات پیش نمی آمد و حتی نیاز به بستن اینترنت بین المللی نداشتیم.

جاویدنیا با تأکید بر این که در فضای مجازی چند بار باید آسیب ببینیم و خسارت وارد شود تا مسؤولان ذی ربط به نتیجه برسند، خاطرنشان کرد: تنها هدف دشمن در فضای مجازی شناسایی اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات

ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات