مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 13:202019-11-24اقتصادي

زمینه نظارت بر طرح های اشتغالزای فراگیر و روستایی فراهم شود


طرح های اشتغالزای فراگیر و روستایی باید به گونه ای تصویب شود که زمینه نظارت بر آن ها بعد از تصویب طرح ها وجود داشته باشند.

- همدان - معاون استاندار همدان گفت: طرح های اشتغالزای فراگیر و روستایی باید به گونه ای تصویب شود که زمینه نظارت بر آن ها بعد از تصویب طرح ها وجود داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظاهر پورمجاهد در جلسه کمیته نظارت بر اجرای طرح های اشتغال فراگیر و روستایی هدف از تشکیل جلسه را بررسی پرونده های متقاضیان استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر و همچنین هماهنگی تشکیل کمیته نظارت بر اجرای طرح های اشتغال فراگیر و روستایی عنوان کرد.

پور مجاهد افزود: با توجه به اینکه تحریم های ظالمانه مسائل اقتصادی و معیشت مردم را هدف قرار داده است توجه به بحث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی مردم ضروری است.

وی با تأکید بر نظارت دقیق بر طرح های اشتغال زا بیان داشت: طرح های اشتغال زایی باید به گونه ای تصویب شود که زمینه نظارت بعد از تصویب طرح ها وجود داشته باشند و در این خصوص کمیته های فنی فعال عمل کنند و نظارت عالیه مدنظر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان ادامه داد: کل سهم ابلاغی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان همدان مبلغ 3 هزار و 882 میلیارد ریال بوده که تاکنون 2 هزار و 442 طرح به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه نظارت بر طرح های اشتغالزای فراگیر و روستایی فراهم شود

زمینه نظارت بر طرح های اشتغالزای فراگیر و روستایی فراهم شود