مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 13:052019-11-24اقتصادي

توجه به تأثیر بعد روانی حوادث اخیر بر اقشار مختلف جامعه


عضو شورای شهر تهران با اشاره به حوادث اخیر پیرامون افزایش قیمت بنزین، «آثار مخرب روانی» را بیش از آثار دیگر دانست و گفت: درد مردم را از خود مردم باید پرسید.

- عضو شورای شهر تهران با اشاره به حوادث اخیر پیرامون افزایش قیمت بنزین، آثار مخرب روانی را بیش از آثار دیگر دانست و گفت: درد مردم را از خود مردم باید پرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الهام فخاری در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه این روزها سخن از رقم و اندازه و درصد خسارت ها زیاد گفته می شود و اخبار زیادی درخصوص خسارت به سازه ها، ایستگاه ها، بانک ها و اموال عمومی و شخصی منتشر شده است، افزود: در نبود دسترسی به رسانه های مجازی هر آنچه از تریبون مقامات گفته شد متمرکز بر آسیب ها و ویرانی های کالبدی و مالی و آمار کشته شدگان بود ؛ اما گذشته از درستی یا نادرستی تصمیم اعلام شده در مورد بهای بنزین یا شیوه اعلام و اجرای تصمیم توسط دولت ، آنچه کسی به آن نپرداخته است آسیب روانی است که به جامعه و گروه های نسلی گوناگون تحمیل شده است.

فخاری در ادامه با بیان اینکه در تاریخ 20 دی 1396 در یادداشتی با عنوان 16 تا 25 ساله ها خطاب به همه دست اندرکاران مدیران و احزاب یادآور شده که فقدان زبان گفتگو با حاشیه و متن جامعه، مساله ساز است و نداشتن منطق مشترک، از میان رفتن زمینه گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به تأثیر بعد روانی حوادث اخیر بر اقشار مختلف جامعه

توجه به تأثیر بعد روانی حوادث اخیر بر اقشار مختلف جامعه