مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 12:262019-11-24دانش

جزییات ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور اعم از داوطلبانی که در پذیرش رشته های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 ثبت نام کرده اند و داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند می توانند از 28 آبان .

- جزییات پذیرش دانشجو برای مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون در دانشگاه پیام نور اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور اعم از داوطلبانی که در پذیرش رشته های صرفاً با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 ثبت نام کرده اند و داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند می توانند از 28 آبان ماه لغایت 30 دی ماه 98 با مراجعه به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد نظر نسبت به ثبت نام حضوری اقدام کنند.

داوطلبانی که در ردیف پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال 98 مرحله شهریورماه هستند، چنانچه در این مرحله ثبت نام و ادامه تحصیل کرده اند، قبولی اولیه آن ها در شهریور ماه لغو می شود و بدهی ایجاد شده باید توسط دانشجو تسویه شود.

داوطلب باید ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام پیوست را به صورت کتبی تکمیل کرده و کد رشته محل مورد تقاضای خود را انتخاب و تأیید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور اعلام شد

جزییات ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور اعلام شد