مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 12:162019-11-24فرهنگي

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان آغاز شد


سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان با  اجرای نمایش «خانم» به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی داوود نجفی آغاز شد.

- زنجان- سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان با  اجرای نمایش خانم به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی داوود نجفی آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از انجمن تئاتر استان زنجان، حسین نجفی از حضور 9 اثر منتخب در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان خبر داد و گفت: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان با اجرای نمایش خانم به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی داوود نجفی آغاز شد.

وی افزود: هیئت بازبین سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان پس از مشاهده و بررسی 14 نمایش متقاضی شرکت در این جشنواره بر اساس جدول ارائه شده از سوی دبیرخانه از تاریخ دوم تا 23 آبان ماه 98 و جمع بندی آرا هریک از اعضای هیئت انتخاب متشکل از حسین عباسی نیا، امیر نعمتی و صدیقه شریف پور به شرح زیر انتخاب و معرفی شدند.

دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان افزود: نمایش خانم به کارگردانی داود نجفی از شهرستان خرمدره، عینهو شب که سیاس به کارگردانی حامد محسنی از شهرستان خدابنده، نمایش های نت های خاکستری به کارگردانی اصغر محمدی، برجک شماره 37 به کارگردانی داریوش عربخانی، خطی که به موازات دیگری هدر رفت به کارگردانی نسرین نباتی، خواب در فنجان خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان آغاز شد

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان آغاز شد