مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 11:502019-11-24دانش

33 دانشگاه ایرانی در جمع برترین های جهان قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گزارش رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز برای سال 2020 در موضوعات مختلف هنری و علوم انسانی، - طبق گزارش نظام رتبه بندی تایمز برای سال 2020، 33 دانشگاه ایرانی در هفت حوزه جهانی در جمع برترین های جهان قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گزارش رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز برای سال 2020 در موضوعات مختلف هنری و علوم انسانی، علوم مهندسی، فناوری، کامپیوتر، علوم بالینی، بهداشت، روانشناسی، علوم زیستی، تجارت و اقتصاد، آموزش منتشر شده است.

در این رتبه بندی از همان شاخص های عملکردی معتبر و دقیق رتبه بندی دانشگاه های جهان استفاده شده است، اما در هر بخش مجدداً متناسب با رشته های خاص مورد سنجش قرار گرفت.

اولین رتبه بندی موضوعی دانشگاه های جهان 2020 در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز با موضوع هنر و علوم انسانی منتشر شد که در این رتبه بندی دانشگاه هایی رده بندی شدند که در زمینه هنر، هنر های نمایشی، طراحی، زبان ها، زبانشناسی، ادبیات، تاریخ، فلسفه، کلام، معماری و باستان شناسی پیشرو هستند.

جدول امسال شامل 536 دانشگاه بود و در میان دانشگاه های ایرانی دانشگاه تهران تنها دانشگاهی است که در این رتبه بندی با رتبه +401 حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 دانشگاه ایرانی در جمع برترین های جهان قرار گرفتند

33 دانشگاه ایرانی در جمع برترین های جهان قرار گرفتند