مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 11:352019-11-24سياسي

معرفی 5 کویر معروف یزد و راهنمای کویرنوردی در آن


اگر شما فردی هستید که از سکوت و شب های پرستاره، شب نشینی به دور آتش، شترسواری، موتورسواری، سافاری و کویرگردی همراه با اتومبیل های هیجان انگیز آفروید و سرخوردن روی رمل های نرم کویری لذت می برید، - جایتان در تورها و کمپ های کویر نوردی بسیار خالی است تا در جمع خانواده یا دوستان، ساعاتی رویایی و پرهیجان را در روز و شب کویر تجربه کنید و عکس های یادگاری زیبا و هنری بگیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سفرهای رادینا، تجربه سفر به کویر به لحاظ متفاوت بودن آن، یک تجربه خاص و منحصربه فرد است که هیچ وقت فراموشتان نمی شود و بارها دوست دارید آن را تکرار کنید.

در این میان استان یزد با توجه به اقلیم خشک و کویری آن، دارای چندین کویر زیبا و کمپ کویرنوردی است که توانسته در سال های اخیر میزبان علاقه مندان به کویرنوردی باشد.

در ادامه به معرفی معروف ترین کویرها و کمپ های کویر یزد می پردازیم: کویر شباهنگ یزد به میدان دروازه قرآن یزد که رسیدید، به سمت جاده نصر در یک مسیر خاکی حرکت کنید تا به کمپ کویر شباهنگ برسید.

در این کمپ زیبا شما می توانید در کنار دوستان و خانواده خود از امکانات این کمپ استفاده کنید و ساعاتی را به شادمانی بگذرانید.

اگر فردی هستید که آدرنالین خون تان پایین آمده کویر شباهنگ یزد همان جایی است که برای شما تجویز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 5 کویر معروف یزد و راهنمای کویرنوردی در آن

معرفی 5 کویر معروف یزد و راهنمای کویرنوردی در آن