مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 10:352019-11-24اجتماعي

اختتامیه اولین جشنواره گلدسته های سرو برگزار می شود


مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مراسم اختتامیه اولین جشنواره گلدسته های سرو با عنوان (دعوت به نماز) در روز چهارشنبه 6 آذر در گرگان خبر داد.

- مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مراسم اختتامیه اولین جشنواره گلدسته های سرو با عنوان (دعوت به نماز) در روز چهارشنبه 6 آذر در گرگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی گفت: این جشنواره در سطوح مدرسه، شهرستان و مناطق و سپس استان و کشور برگزار شده است که روز ششم آذر مراسم اختتامیه آن در استان گلستان و شهرستان گرگان انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از 750 جلسه در سطح مناطق و شهرستان ها و تعداد 32 جلسه استانی و 10 جلسه در ستاد به منظور هماهنگی های لازم برگزار شده است.

رمضانی تعداد رشته های شرکت کننده در این جشنواره را 11 رشته گروهی و انفرادی عنوان کرد و افزود: این رشته ها در زمینه های: هنرهای آوایی (سرود گروهی، سرود همگانی)، هنرهای نمایشی (نمایش کوتاه بین دو نماز، فیلم کوتاه)، هنرهای دستی (نقاشی، تصویر سازی، خوشنویسی، عکاسی)، رسانه و فضای مجازی (نرم افزار، وب نگاشت)، ادبی و پژوهشی (شعر) هستند و سطوح برگزاری مسابقات عبارتند از دوره ابتدایی: 2 رشته – دوره متوسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه اولین جشنواره گلدسته های سرو برگزار می شود

اختتامیه اولین جشنواره گلدسته های سرو برگزار می شود