مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 10:052019-11-24فرهنگي

سم مندس وارد رقابت های سینمایی شد/ «1917» را منتقدان پسندیدند


فیلم «1917» جدیدترین ساخته سم مندس، دیروز برای منتقدان اکران شد و با نقدهای مثبت آنها، راهی رقابت های سینمایی سال و اسکار شد.

- فیلم 1917 جدیدترین ساخته سم مندس، دیروز برای منتقدان اکران شد و با نقدهای مثبت آنها، راهی رقابت های سینمایی سال و اسکار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، 1917 داستانی تاثیرگذار از بقا در جریان جنگ جهانی اول که جدیدترین فیلم سم مندس است، شنبه در لس آنجلس و نیویورک دیده شد.

این فیلم که با سبک خاصی ساخته شده می تواند به عنوان یکی از مدعیان اسکار بهترین فیلم های امسال مطرح باشد و در کنار فیلم های شاخص سال چون ایرلندی ، انگل و روزی روزگاری در هالیوود رقابت کند.

شماری از این فیلم ها تا اینجای سال در بسیاری از جشنواره های سینمایی مطرح سال درخشیده اند و نظر رای دهندگان را جلب کرده اند.

1917 گرچه تاحدودی دیر وارد این رقابت شده اما با توجه به موضوع حماسی آن و هنر غیرقابل انکاری که کارگردان در ساخت فیلم به کار برده، می تواند از شانس جدی در رقابت های امسال برخوردار باشد.

به گفته منتقدان سم مندس با کاری که در فیلم 1917 کرده و از منظر فنی با ارایه تکنیکی پرسپکتیو و تصویر جنگ در یک برداشت، به طور قطع نام خود را به عنوان کارگردانی مولف در تاریخ ثبت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سم مندس وارد رقابت های سینمایی شد/ «1917» را منتقدان پسندیدند

سم مندس وارد رقابت های سینمایی شد/ «1917» را منتقدان پسندیدند