مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 09:202019-11-24سياسي

نطق درازهی درباره سهمیه خودروهای دوگانه سوز در سیستان و بلوچستان


نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سیستان و بلوچستان از کمترین امکانات حمل و نقل عمومی برخوردار نیست گفت: مسافت از شمال این استان تا جنوب آن 1200 کیلومتر است و فقط یک پمپ گاز سی ان جی وجود دارد؛ - جای تعجب است که سهمیه خودروهای دوگانه سوز در این استان 30 لیتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باسط درازهی در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: افزایش ناگهانی قیمت بنزین موضوع نطق من را تغییر داد زیرا مطالبه روز مردم ایران است.

می خواهم بگویم که چرا و چگونه دولت، بدون مشورت با مجلس در شب جمعه و بدون جلب نظر مردم و اقناع نمایندگان آنها این سیاست را بدون آمادگی اجتماعی و ایجاد بسترهای مورد نیاز، انجام داد.

نماینده مردم سراوان در مجلس با استناد به سخنان امام خمینی (ره) به در راس بودن مجلس تاکید کرد و گفت: مگر قرار نبود که سیاست های اقتصادی در جهت پول پاشی نباشد که تا بودجه ای که تورم ساز است فشار بر قشر فقیر بیشتر شود؟ مگر قرار نبود که طبق قانون و مصوبه مجلس افزایش قیمت بنزین به صورت تدریجی افزایش یابد؟ جلب نظر مردم و اقناع آنها و همچنین حمایت نخبگان مقدمه اجرای این طرح بود که مغفول واقع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق درازهی درباره سهمیه خودروهای دوگانه سوز در سیستان و بلوچستان

نطق درازهی درباره سهمیه خودروهای دوگانه سوز در سیستان و بلوچستان