مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 09:102019-11-24سياسي

توسعه فرهنگ بسیجی مهمترین رویکرد برای مقابله با آسیب های اجتماعی


معاون سیاسی استانداری سمنان بابیان اینکه بسیج نقش مهمی در ایجاد محلات اسلامی استان بر عهده داشته است، گفت: دو رویکرد مقابله با آسیب های اجتماعی فرهنگ بسیجی و بسیج فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور ظهر یکشنبه در آیین قدردانی از فعالان خدمات رسانی در محله اسلامی به میزبانی سالن جلسات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه دو رویکرد مقابله با آسیب های اجتماعی فرهنگ بسیجی و بسیج فرهنگی است، ابراز داشت: مقابله با آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب نیز محسوب می شود و همواره تأکید ایشان بر رفع این معضلات در جامعه بوده است.

وی بابیان اینکه کلید خوردن طرح محله اسلامی توسط سپاه استان سمنان یکی از اقدامات مهم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بود، افزود: با توانمندسازی مردم ساکن در نواحی کم برخوردار و عزم همگانی برای رفع آسیب های اجتماعی می توان برای توسعه کشور در بعد اجتماعی و فرهنگی گام های ارزشمند برداشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه دولت نیز به نوبه خود برای توسعه اجتماعی و فرهنگی با دیگر نهادها همکاری های لازم را دارد، ابراز داشت: طرح محله اسلامی ازجمله برنامه هایی که در درازمدت می تواند بزهکاری اجتماعی را کاهش دهد لذا این طرح رویکرد مثبتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فرهنگ بسیجی مهمترین رویکرد برای مقابله با آسیب های اجتماعی

توسعه فرهنگ بسیجی مهمترین رویکرد برای مقابله با آسیب های اجتماعی