مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 09:102019-11-24اقتصادي

جمع آوری یک میلیارد و 264 میلیون تومان صدقه از سفر زائران حسینی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ماه صفر و به ویژه در مراسم پیاده روی اربعین امسال یک میلیارد و 264 میلیون تومان صدقه سفر به پایگاه های این نهاد اهدا کردند.

- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان خبر داد جمع آوری یک میلیارد و 264 میلیون تومان صدقه از سفر زائران حسینی ایسنا/همدان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ماه صفر و به ویژه در مراسم پیاده روی اربعین امسال یک میلیارد و 264 میلیون تومان صدقه سفر به پایگاه های این نهاد اهدا کردند.

غلامرضا صیادزاده در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در مراسم پیاده روی اربعین امسال طرح جمع آوری صدقات مردمی در قالب طرح احسان حسینی اجراشده است، مطرح کرد: کمیته امداد استان همدان در مراسم شکوهمند اربعین امسال بیش از 17 پایگاه جمع آوری صدقات مردمی در مسیر تردد زائران حسینی تعبیه کرده بود.

وی ادامه داد: خیران نیک اندیش و زائران حسینی بیش از یک میلیارد و 264 میلیون تومان صدقات تحت عنوان صدقه سفر به پایگاه های این نهاد اهدا کردند که این میزان صدقات نسبت به صدقات جمع آوری شده در اربعین سال گذشته 21 درصد برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری یک میلیارد و 264 میلیون تومان صدقه از سفر زائران حسینی

جمع آوری یک میلیارد و 264 میلیون تومان صدقه از سفر زائران حسینی