مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 07:552019-11-24فناوري

پیام وزیر ارتباطات پس از وصل شدن اینترنت خانگی


محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شنبه شب در ارتباطی ویدیویی از عموم مردم به دلیل قطع اینترنت و مشکلات ناشی از آن در یک هفته اخیر عذرخواهی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در این ویدیو که روی سایت وزارت ارتباطات منتشر شده اظهار کرد: قطع شبکه بین المللی اینترنت مشکلات بسیاری را در زندگی مردم ایجاد کرد و از مشکلات عدیده ایجاد شده در یک هفته اخیر به واسطه تماس های فراوان مطلع هستم.

خانواده های خارج کشور از حال عزیزانشان در ایران باخبر نشدند و دانشجویان و اساتید که در این مدت از دسترسی به منابع علمی بین المللی محروم بودند و برخی شرکت های صادراتی و وارداتی نیز دچار خسارت شدند.

او اظهار کرد: مسؤولیت خطیر حفظ امنیت و آرامش کشور با مراجع عالی امنیتی است و تصمیم محدودیت اینترنت به دلیل حفظ آرامش جامعه اخذ و به اپراتورها ابلاغ شد؛ به عنوان وزیر ارتباطات، دغدغه حفظ دسترسی آحاد مردم و تأمین نیاز کارهای مبتنی بر کسب کار اینترنتی را داشتم و معتقدم زندگی بدون فضای مجازی و شبکه جهانی قابل تصور نیست.

به گفته وزیر ارتباطات، برای گردش آزاد اطلاعات و جلوگیری از اختلال در فعالیت خبرنگاران برای جمع زیادی از آنان دسترسی به اینترنت ایجاد شد؛ همچنین اغلب دفاتر خبرگزاری ها، سایت های خبری و روزنامه ها را به اینترنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر ارتباطات پس از وصل شدن اینترنت خانگی

پیام وزیر ارتباطات پس از وصل شدن اینترنت خانگی