مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 آذر 1398 ساعت 07:262019-11-24سياسي

برگزاری ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» در قم


مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم گفت: سه شب خاطره انگیز با هنرمندان بسیجی در ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» به مناسبت گرامی داشت چهل سالگی بسیج برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید محمدحسن یزدی نژاد با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت رشادت ها و فداکاری شهدای بسیجی، اظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت چهل سالگی شجره طیبه بسیج، سه شب مراسم خاطره انگیز با حضور هنرمندان بسیجی در ویژه برنامه این سرو چهل ساله با همکاری شهرداری، حوزه هنری، ستاد کنگره ملی شهدا و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در نخستین برنامه مراسم شب خاطره، یکشنبه شب سوم آذرماه با عنوان روایت های ناشنیده از بسیج قم با حضور حجج اسلام یثربی و اقبالیان به عنوان فرماندهان بسیج در زمان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان قم با اشاره به اینکه در دومین شب، مراسم شب شعر برگزار می شود گفت: این شب با حضور استاد محمدعلی مجاهدی و سید موسی حسینی کاشانی، دوشنبه چهارم آذر 98 از ساعت 18 برگزار خواهد شد که در این مراسم از پوستر جشنواره سرود استان قم رونمایی می شود و در آن شاعران نوجوان دانش آموز هم به شعرخوانی خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» در قم

برگزاری ویژه برنامه «این سرو چهل ساله» در قم