مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 15:152019-11-23سياسي

برگزاری جشنواره انار


نهمین جشنواره انار «صد دانه یاقوت» به منظور گسترش و تقویت خوداتکایی، خودباوری و عزت ملی در فرهنگ سرای تهران آغاز بکار کرد.

- نهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت به منظور گسترش و تقویت خوداتکایی، خودباوری و عزت ملی در فرهنگ سرای تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ این جشنواره برای آشنا سازی مخاطبان با میوه انار، مشتقات، مشخصات، مزایا و خاصیت های آن و حمایت از باغداران و تولیدکنندگان انار و ایجاد فرصت ارتباط مستقیم به منظور رونق بخشی به کسب و کار آنان و ایجاد فضا و بستری سالم، متنوع و با نشاط، آرام و امن برای غنی سازی اوقات فراغت و دانش افزایی و ارتقای شناخت خانواده ها از موضوعات فرهنگی و اجتماعی با مشارکت شهرداری منطقه و بخش خصوصی اجرا شده است.

این جشنواره شامل بخش های متنوع از جمله انار و مشتقات آن، نمایشگاه سوغات استانها، صنایع دستی اقوام، نمایشگاه فرش، برنامه های فرهنگی هنری است.

این جشنواره به منظور آشنایی شهروندان با میراث فرهنگی هنری اقوام مختلف، تولیدات هنری و صنایع دستی، هنر های خانگی، فرهنگی و هنری نقاط مختلف ایران به مدت 18 روز در فرهنگ سرای اشراق برگزار می شود.

نهمین جشنواره انار صد دانه یاقوت از 28 آبان تا 19 آذر همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب در فرهنگ سرای اشراق دایر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره انار

برگزاری جشنواره انار