مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 15:052019-11-23سياسي

چاره اندیشی مسؤولان برای پایان نامه های فاقد کاربرد


نماینده ولی فقیه در مازندران یکی از مشکلات اساسی را وجود پایان نامه های هزینه بر و فاقد کاربرد در روند حل مشکلات کشور دانست و گفت: مسؤولان باید برای پایان نامه های فراوان که هزینه گزافی را به دانشجویان و خانواده های آنان تحمیل می کند و خروجی مشخصی نیز در روند حل مشکلات کشور ندارد چاره اندیشی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در دیدار معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تأکید بر جمعیت بالای جوانان دانشگاهی جویای کار مازندران گفت: توسعه کشور باید با تکیه بر قابلیت ها و ظرفیت های درونی محقق شود و این مهم نیازمند سرمایه گذاری روی جوانان متعهد و با ایمان است.

امام جمعه ساری یکی از مشکلات اساسی را وجود پایان نامه های هزینه بر و فاقد کاربرد  در روند حل مشکلات کشور دانست و افزود: مسؤولان باید برای پایان نامه های فراوان که هزینه گزافی را به دانشجویان و خانواده های آنان تحمیل می کند و خروجی مشخصی نیز در روند حل مشکلات کشور ندارد چاره اندیشی کنند.

سورنا ستاری معاون علمی و فن آوری رییس جمهور نیز در این دیدار دانشگاه ها را محور توسعه آینده کشور خواند و افزود: هم اکنون  4 هزار و 700 شرکت دانش بنیان با 9 هزار میلیارد تومان بودجه در عرصه پژوهش و تحقیقات میدانی  فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره اندیشی مسؤولان برای پایان نامه های فاقد کاربرد

چاره اندیشی مسؤولان برای پایان نامه های فاقد کاربرد