مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 14:402019-11-23سياسي

با وارد کردن اجناس و تکیه به اقتصاد نفتی توسعه محقق نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری شامگاه شنبه در شورای رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان مازندران با بیان اینکه توسعه در اقتصاد دانش بنیان امری درون زا است اظهار داشت: - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، ضربه زدن به اصول کارآفرینی و فکری مردم را نتیجه فرهنگ و اقتصاد نفتی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، سورنا ستاری شامگاه شنبه در شورای رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان مازندران با بیان اینکه توسعه در اقتصاد دانش بنیان امری درون زا است اظهار داشت: اگر در کشور درپی توسعه هستیم باید خود برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی افزود: با وارد کردن اجناس و تکیه به اقتصاد نفتی توسعه محقق نمی شود و برای توسعه باید خود مردم مطالبه گری کنند و باید بدانیم کشور 80 میلیونی را با نفت نمی توانیم بچرخانیم.

وی ضربه زدن به اصول کارآفرینی و فکری مردم را نتیجه فرهنگ نفتی بیان کرد و گفت: بازارسازی برای خارجی ها نتیجه اقتصاد نفتی است.

ستاری با اشاره به اینکه 98 درصد دارو های انسانی در کشور تولید می شود گفت: دارو های آبزیان و طیور حجم سنگینی از واردات را تشکیل می دهند و هرچقدر عرصه دانش مواد اولیه به تجاری سازی تبدیل شود موفق تر خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وارد کردن اجناس و تکیه به اقتصاد نفتی توسعه محقق نمی شود

با وارد کردن اجناس و تکیه به اقتصاد نفتی توسعه محقق نمی شود