مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 14:202019-11-23سياسي

ادامه سنگفرش محور گردشگری چهارباغ عباسی


سنگفرش مرحله دوم چهارباغ عباسی در ضلع شرقی این محور گردشگری حدفاصل خیابان شیخ بهایی تا خیابان آمادگاه تکمیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر منطقه 3 شهرداری اصفهان گفت: پیاده راه سازی و سنگفرش ضلع شرقی خیابان چهارباغ عباسی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا خیابان شیخ بهایی تکمیل شده و هم اکنون شهروندان می توانند از این محور به عنوان پیاده راه استفاده کنند.

حسن کارگر، چهارباغ عباسی را ستون فقرات اصفهان و شاهرگ دولت خانه صفوی ومحور گردشگری تاثیرگذار در جب روزافزون گردشگران دانست افزود: مرحله سوم این محور گردشگری در ضلع غربی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا خیابان شیخ بهایی و مرحله چهارم از خیابان شیخ بهایی تا خیابان آمادگاه به ترتیب اجرایی می شود.

وی گفت: پس از تکمیل سنگ فرش این محور، سنگفرش میدان امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفت تا خیابان چهارباغ عباسی به خیابان سپه و سپس به میدان امام (ره) متصل شود.

حسن کارگر افزود: با اجرای طرح سنگفرش چهارباغ، حوض ها و آبنماهای قدیمی این خیابان ساخته و محور گردشگری چهارباغ عباسی به شکل قدیمی خود احیا می شود.

وی افزود: چهارباغ عباسی یکی از زیباترین و منحصر به فردترین خیابان های ایران و جهان است که قدم زدن در آن لذت بخش است، از این رو طرح پیاده راه سازی چهارباغ در دستور کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه سنگفرش محور گردشگری چهارباغ عباسی

ادامه سنگفرش محور گردشگری چهارباغ عباسی