مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 14:002019-11-23سياسي

522 دانش آموز بازمانده از تحصیل در منطقه دزفول وجود دارد


معاون دوره ابتدایی آموزش و پرورش دزفول گفت: 522 دانش آموز بازمانده از تحصیل در منطقه دزفول وجود دارد که لازم است با همکاری تمام دستگاه ها این دانش آموزان شناسایی و جذب شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سودابه دستی ترک ظهر امروز شنبه در ششمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دزفول، اظهار کرد: از سال 1390 تاکنون مسئله انسداد بی سوادی با ارائه بخشنامه های وزارتی و استانی در دستور کار آموزش و پرورش های تمام کشور قرار گرفته است.

وی مراحل انسداد مبادی بی سوادی را ابتدا شناسایی دانش آموز، سپس جذب و در نهایت نگه داشت این دانش آموزان عنوان کرد و افزود: جای تأسف دارد که در تمام این سال ها، این امر در دزفول در مرحله شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل متوقف شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش دزفول گفت: بر اساس دستورالعملی که 18 آبان ماه سال جاری از سوی وزارت آموزش و پرورش به ما ابلاغ شد لیست اسامی 522 دانش آموز تحت عنوان دانش آموزان بازمانده از تحصیل در منطقه دزفول صرفاً در مقطع ابتدایی برای ما ارسال شده که 150 نفر از این آمار مربوط به پایه اول ابتدایی هستند؛ این در حالی است که بالغ بر 200 دانش آموز بازمانده از تحصیل در مقطع متوسطه اول و دوم نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

522 دانش آموز بازمانده از تحصیل در منطقه دزفول وجود دارد

522 دانش آموز بازمانده از تحصیل در منطقه دزفول وجود دارد