مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 12:002019-11-23فرهنگي

تسلیم «ابراهیم » مقابل «یه سر و دوگوش» کودکانه


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، عباس اسماعیل گل:با گسترش فرهنگ حق کپی رایت توسط علاقه مندان به هنر طی سال های اخیر شاهد نظام مند شدن فضای فروش آثار هنری بوده ایم و علاقه مندان به آثار هنری مخصوصا آثار شنیداری به سادگی می توانند از طریق سایت های مجاز .

- 6 - در مزرعه (گروه آدمک) موسیقی کودکانه در مزرعه به عنوان ششمین آلبوم پرفروش موسیقی در ماه گذشته، دومین آلبوم پرفروش گروه آدمک در ماه گذشته است، در مزرعه آلبوم جدید گروه آدمک است.

پیش از این آلبوم بوده اند.

مانی مزکا، سردار سرمست، شقایق صادقیان، آیدین شفایی، مهرداد نجفیان، کاوه صالحی و فرهاد اسدی نوازندگان یه سر و دو گوش بوده اند.

یه سر و دو گوش هدیه ای ارزشمند به کودکان سرزمینمان است؛ با دانلود قانونی و پیشنهاد دانلود آن، به هنر و فرهنگ کشورمان کمک کنیم.

9 - ابراهیم (محسن چاوشی) موسیقی پاپ اما شاید مهم ترین و در عین حال جالب ترین نکته در خصوص آلبوم جدید محسن چاوشی آن است که این اثر در یک ماه گذشته نهمین آلبوم پرفروش موسیقی در کشور بود، اثری که تا چندین ماه پیش در صدر پرفروش های آلبوم موسیقی بوده است امادر یک ماه گذشته با افت فاحشی روبرو شده است.

ابراهیم نام نهمین آلبوم استودیویی محسن چاوشی است که با ترانه های حسین صفا و نیز تنظیم های محسن چاوشی، فرشاد حسامی و شهاب اکبری و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیم «ابراهیم » مقابل «یه سر و دوگوش» کودکانه

تسلیم «ابراهیم » مقابل «یه سر و دوگوش» کودکانه