مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 11:452019-11-23سياسي

رییس دانشگاه تهران: حوادث اخیر در کشور مایه تأسف است


اخیراً شاهد حوادثی در کشور بودیم که مایه تأسف است.

بیان نظرات و اعتراضات، حق مردم است، اما وارد شدن به فاز تخریب به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، ذاکری رییس دانشگاه علم و صنعت ایران در بیست و پنجمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور در تشریح اهداف این نشست، گفت: این اجلاس هر دو ماه یک بار بین رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور برگزار می شود که هدف آن هم افزایی و پیدا کردن راهکارهای مناسب در حوزه آموزش عالی کشور است.

وی افزود: علاوه بر مسئولان دانشگاه ها، نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش کشور در این اجلاس حضور دارند و تلاش می شود مهم ترین دغدغه دانشگاه ها که همان بودجه سال 99، ساماندهی پذیرش دانشجو و مشکلات جاری دانشگاه ها است، بحث و بررسی شود.

ذاکری ادامه داد: اساتید دانشگاه برای پذیرش دانشجویان دکترا و کارشناسی ارشد، مطابق آیین نامه داخلی ظرفیتی دارند که متناسب با دانش آموختگی دانشجویان و عملکرد پژوهشی آنان تعیین می شود.

*در طول سال گذشته حتی یک مورد تقلب در رساله های دانشگاهی نداشته ایم وی درباره شیوه نامه های پیگیری تقلب دانشجویان در دانشگاه ها، افزود: این موضوع برای دانشگاه های بزرگ و در سطح بین المللی به ندرت اتفاق می افتد و در طول سال گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه تهران: حوادث اخیر در کشور مایه تأسف است

رییس دانشگاه تهران: حوادث اخیر در کشور مایه تأسف است