مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 10:002019-11-23حوادث

کشف یک تن چوب تاغ در شاهرود/ 8نفر دستگیر شدند


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود با اشاره به قطع درخت تاغ توسط سودجویان در تاغ زارهای جنوب شهرستان، گفت: در این راستا یک تن چوب کشف، هشت نفر دستگیر و تحویل دستگاه قضا شدند.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه روز جمعه مأموران منابع طبیعی هنگام گشت زنی و سرکشی از عرصه های منابع طبیعی با موارد مشکوک مواجه شدند، ابراز داشت: دو خودرو نیسان و یک سواری در تاغ زارهای جنوب شهرستان با اره برقی مشغول قطع تاغ بودند که به دام مأموران افتادند.

وی بابیان اینکه تاغ های قطع شده به اداره انتقال یافت، افزود: در این راستا هشت نفر از افراد سودجو بعد از مقاومت و یک ساعت تعقیب و گریز دستگیر و به پاسگاه انتظامی تحویل داده شدند.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه تاغ های کشف شده یک تن هستند، ابراز داشت: ضرر و زیان و آسیب وارده به محیط زیست و منابع طبیعی قابل جبران نخواهد بود تاغ نقش بسیار حیاتی و مهم در پیشروی عرصه های بیابانی ایفا می کند.

کشاورزیان بابیان اینکه مأموران منابع طبیعی علیرغم گستردگی پهنه ولی منطقه را به صورت کامل رصد و با سودجویان برخورد می کنند، اضافه کرد: تاغ در تثبیت خاک ، جلوگیری از بیابانی شدن منطقه و پیشگیری از نفوذ شن به داخل روستاها بسیار حائز اهمیت است لذا کشت آن سالانه در این نواحی صورت می گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن چوب تاغ در شاهرود/ 8نفر دستگیر شدند

کشف یک تن چوب تاغ در شاهرود/ 8نفر دستگیر شدند