مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 09:552019-11-23فرهنگي

پخش سری جدید «آفریقا امروز» از شبکه پرس تی وی


پخش سری جدید برنامه «آفریقا امروز» (Africa Today) با اجرای شیلا نلیما و هنیا مبارک به زودی از شبکه پرس تی وی آغاز خواهد شد.

- پخش سری جدید برنامه آفریقا امروز (Africa Today) با اجرای شیلا نلیما و هنیا مبارک به زودی از شبکه پرس تی وی آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، عاطفه سادات دربندی، تهیه کننده سری جدید این برنامه، با بیان این خبر، گفت: این مجموعه که سری اول آن در لندن تولید می شد، در 13 قسمت 25 دقیقه ای در تهران تولید می شود.

وی افزود: در هر قسمت از سری جدید برنامه آفریقا امروز دو موضوع از دو منطقه یا کشور مختلف در قاره آفریقا مورد بحث قرار می گیرد و هر موضوع با حضور کارشناس مربوطه که از قاره آفریقا هستند، بررسی خواهد شد.

به گفته دربندی در بخش دیگر این برنامه که به بحث و تبادل نظر پیرامون مسایل، مشکلات و پیشرفت های کشورهای قاره آفریقا در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اختصاص دارد، مروری بر خبرهای متنوع آفریقا و نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک صورت خواهد گرفت.

سری جدید برنامه آفریقا امروز به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی در حال تولید است و هنیا مبارک مجری کنیایی اجرای بخش کارشناسی آن را بر عهده داشته و شیلا نلیما دیگر مجری کنیایی نیز به اجرای آیتم خبرهای متنوع و شبکه های اجتماعی خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سری جدید «آفریقا امروز» از شبکه پرس تی وی

پخش سری جدید «آفریقا امروز» از شبکه پرس تی وی