مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 09:502019-11-23سياسي

تاکید استاندار بر همکاری بیشتر دانشگاه ها با استانداری


استاندار از دانشگاهیان خواست سهم خود را در تصمیم سازی های استان محقق کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، آقای سرمست صبح امروز در جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات که در دانشگاه شهاب دانش قم تشکیل شد گفت: دانشگاهیان از بهترین مشاوران استانداری در تصمیم گیری ها هستند از این جهت انتظار میرود بتوانند سهم خود را در این جهت ایفا کنند.

وی با اشاره به تشکیل دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه، دانشگاهیان رابه همکاری گسترده تر با این دفتر دعوت کرد و افزود: با تشکیل 9 گروه کاری در این دفتر پیوندهایی در این خصوص برقرار شده اما عزم جدی تر به این منظور ضروری است.

استاندار ظرفیت های بسیار خوب دانشگاههای دولتی و غیر دولتی را در استان مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: دانشگاهها با برقراری ارتباط بین خود با دستگاههای اجرایی و بخش صنعت میتوانند گامهای موثری برای حل مشکلات استان بردارند.

آقای سرمست با اشاره به اینکه باور به علم و فناوری هنوز در دستگاههای اجرایی و جامعه شکل نگرفته است گفت: به همین دلیل بسیاری از کارها تکراری است.

وی با تاکید بر تحقق اقتصاد دانش بنیان در کشور افزود: به علت مشکلات مالی این مهم هنوز در کشور به طور کامل محقق نشده است اما افزایش ارتباطات بین دانشگاهها و دفتر ارتباط استانداری میتواند تا حدودی به این امر کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار بر همکاری بیشتر دانشگاه ها با استانداری

تاکید استاندار بر همکاری بیشتر دانشگاه ها با استانداری