مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 09:152019-11-23ورزشي

میراسماعیلی: دبیر گفت مشکلی برای واگذاری سالن شماره 2 نداریم


رییس فدراسیون جودو با بیان اینکه صورتجلسه واگذاری سالن شماره 2 کشتی به فدراسیون جودو توسط رییس شرکت تجهیز امضا شده است، گفت: آماده ایم در اسرع وقت این سالن را در اختیار بگیریم.

- آرش میراسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، درباره موضوع در اختیار گرفتن خانه کشتی شماره 2، اظهار کرد: با توجه به اینکه سالن افراسیابی که چندین سال در اختیار فدراسیون جودو بوده، طی یکی دو سال اخیر از فدراسیون گرفته شده بود، ما شدیدا برای برگزاری کلاس های آموزشی و تمرینی با مشکل روبرو شدیم اما پس از رایزنی هایی که با مسئولان ورزش کشور و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی داشتیم، خوشبختانه مساعدت بسیار خوبی داشتند و در نهایت طی یک صورتجلسه، سالن کشتی شماره 2 به فدراسیون جودو واگذار شد.

رییس فدراسیون جودو افزود: با توجه به اینکه سالن افراسیابی در اختیار فدراسیون بسکتبال قرار گرفته بود، امکان این وجود نداشت که بار دیگر بتوانیم این سالن را از فدراسیون بسکتبال باز پس بگیریم.

در نهایت با صحبت های انجام شده و رایزنی هایی که صورت گرفت قرار شد ابتدا خوابگاه شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی و همچنین 2 اتاق در سالن افراسیابی را تحویل بدهیم و سپس سالن کشتی شماره 2 را در اختیار بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراسماعیلی: دبیر گفت مشکلی برای واگذاری سالن شماره 2 نداریم

میراسماعیلی: دبیر گفت مشکلی برای واگذاری سالن شماره 2 نداریم