مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 09:002019-11-23فرهنگي

اظهارات سفیر دانمارک درباره هنرمندان ایرانی/خاطره ها قاب شدند


آیین رونمایی آلبوم «فراقی» به آهنگسازی فوزیه مجد و امیر مهیار تفرشی پور با حضور سفیر دانمارک شامگاه پنجشنبه 30 آبان درتالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

- آیین رونمایی آلبوم فراقی به آهنگسازی فوزیه مجد و امیر مهیار تفرشی پور با حضور سفیر دانمارک شامگاه پنجشنبه 30 آبان درتالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، آیین رونمایی آلبوم فراقی به آهنگسازی فوزیه مجد و امیر مهیار تفرشی پور با حضور سفیر دانمارک شامگاه پنجشنبه 30 آبان درتالار خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

در این مراسم کوارتت زهی آتلاس از کشور دانمارک نیز درحضور دنی عنان سفیر کشوردانمارک در ایران قطعاتی از این آلبوم را برای حاضرین در سالن نواخت.

سید عباس سجادی مدیرعامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران هم در این مراسم گفت : امیدوارم هنرمندان دانمارکی خاطرات خوشی را با خود از ایران به یادگار داشته باشند.

به هر حال موسیقی زبانی جهانی دارد و گاه نیاز به کلام هم نیست و می تواند به عنوان زبانی جهانی زمینه های دوستی ارتباط و تعامل را ایجاد کند.

امشب ما نیز تابلوی زیبای دوستی ایران و دانمارک را قاب می گیریم و در آلبوم خاطراتمان ثبت خواهیم کرد دنی عنان سفیر کشور دانمارک نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات سفیر دانمارک درباره هنرمندان ایرانی/خاطره ها قاب شدند

اظهارات سفیر دانمارک درباره هنرمندان ایرانی/خاطره ها قاب شدند