مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 07:262019-11-23پزشكي

دورریزی که دیابت را درمان می کند


یک تفاوت بزرگ آدم ها در نوع نگاه و قدرت فکر آنها است که می تواند تا کجاها پرواز کند، خلاقیت و نگاه منحصربه فرد به اتفاقات روزمره و عادی که در اطراف ما رخ می دهد و به آن عادت کرده ایم شاید بتواند مسیر زندگی ما را برای همیشه عوض کند.

- ایسنا/بوشهر یک تفاوت بزرگ آدم ها در نوع نگاه و قدرت فکر آنها است که می تواند تا کجاها پرواز کند، خلاقیت و نگاه منحصربه فرد به اتفاقات روزمره و عادی که در اطراف ما رخ می دهد و به آن عادت کرده ایم شاید بتواند مسیر زندگی ما را برای همیشه عوض کند.

یکی از این اتفاقات عادی خوردن خرما است! درست خواندید، ممکن است همه ما روزانه چند دانه خرما بخوریم و با بی تفاوتی محض هسته آن را به جایی مثل سطل زباله پرت کنیم.

اما زنی هم هست که به این فکر کرده آفریده خدا و هسته ای که در دل خرمای شیرین جنوب جا خوش کرده نمی تواند بی اثر و دورریختنی باشد.

این زن خلاق و خوش فکر جنوبی، فاطمه ممسنی است.

او که حالا یک کارآفرین موفق محسوب می شود توانسته با تبدیل هسته خرما به پودر و ترکیب آن با گیاهان دارویی از آن برای درمان بیماری ها و به عنوان یک تولید کارآمد و کاربردی و راه کسب درآمد بهره ببرد.

فاطمه ممسنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص نحوه فعالیت خود اظهار کرد: من 6-5 ماه پیش مقداری هسته خرما را جمع کردم چون می دانستم که به عنوان منبع پروت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورریزی که دیابت را درمان می کند

دورریزی که دیابت را درمان می کند