مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 04:502019-11-23دانش

دانشگاه کردستان در حوزه علوم فیزیکی رتبه بندی تایمز در جایگاه 800-601 قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گزارش رتبه بندی اخیر تایمز در حوزه علوم فیزیکی و بر رشته­ های شیمی، ریاضی و آمار، فیزیک، جغرافیا، - دانشگاه کردستان موفق به کسب جایگاه 800-601 در آخرین رتبه بندی جهانی موضوعی تایمز در حوزه علوم فیزیکی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گزارش رتبه بندی اخیر تایمز در حوزه علوم فیزیکی و بر رشته­ های شیمی، ریاضی و آمار، فیزیک، جغرافیا، محیط زیست، علوم زمین و زمین شناسی متمرکز بوده است.

در این ارزیابی تنها 1054 دانشگاه در سطح جهان توانستند شرایط لازم برای قرار گرفتن در رتبه بندی سیستم تایمز را احراز کنند.

پیش نیاز اصلی قرارگیری در این رتبه بندی، فعالیت حداقل 5 درصد از اعضای هیئت علمی در آن حوزه و تولید دست کم 500 مقاله علمی در مدت پنج سال است.

امتیاز بندی ارزیابی مذکور بر اساس معیار هایی همچون آموزش و فضای یادگیری، پژوهش، نفوذ براساس میزان استنادها، جایگاه و چشم انداز بین المللی و نوآوری صنعتی صورت گرفته است.

در این رتبه بندی، 31 دانشگاه ایرانی حضور دارند که دانشگاه کردستان رتبه 10 را در بین دانشگاه های ایرانی کسب کرده است.

دانشگاه ­های پرینستون، تکنولوژی کالیفورنیا رتبه های اول و دوم و دانشگاه­ های کمبریج و استنفورد مشترکاً جایگاه سوم این رتبه بندی را به خود اختصاص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کردستان در حوزه علوم فیزیکی رتبه بندی تایمز در جایگاه 800-601 قرار گرفت

دانشگاه کردستان در حوزه علوم فیزیکی رتبه بندی تایمز در جایگاه 800-601 قرار گرفت