مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 آذر 1398 ساعت 03:102019-11-22فرهنگي

تلخی زدایی «فوق لیسانسه ها» از سیما/ در نقش مثبت از خودم بدم آمد!


افشین سنگ چاپ بازیگر باسابقه تلویزیون که این شب ها «فوق لیسانسه ها» را روی آنتن دارد، از حضورش در این مجموعه گفت و اینکه حس خوب این سریال توانسته کمی تلخی برنامه های سیما را از بین ببرد.

- افشین سنگ چاپ بازیگر باسابقه تلویزیون که این شب ها فوق لیسانسه ها را روی آنتن دارد، از حضورش در این مجموعه گفت و اینکه حس خوب این سریال توانسته کمی تلخی برنامه های سیما را از بین ببرد.

افشین سنگ چاپ در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال فوق لیسانسه ها که این شب ها از شبکه سه سیما پخش می شود، بیان کرد: جای یک سریال طنز در تلویزیون خالی بود و من خودم از پخش فوق لیسانسه ها بسیار خوشحال هستم و خود را جای یک شهروند می گذارم که تا مدت ها وقتی تلویزیون را روشن می کردیم هر کانالی را می گرفتیم پر از اشک و آه و تلخی بود و حالا حس خوبی دارم.

تلویزیونی پر از تلخی و پند و اندرز! وی ادامه داد: غیر از تلخی ها هم دائم برنامه ها پند و اندرز هستند درحالی که دهه 80 هر پنج کانال اصلی ما هر فصل سریال های طنز پخش می کرد و شبکه سه دائم مجموعه های نود شبی روی آنتن داشت.

سنگ چاپ اظهار کرد: بچه های ما در کار طنز دائم پیشرفت می کردند و حتی ممیزی ها باعث می شد ذهن شان هر بار سراغ خلاقیت های بیشتر برود و هر بار نکته ای را برای یک اتفاق جدید استفاده می کردند اما اکنون این ظرفیت تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخی زدایی «فوق لیسانسه ها» از سیما/ در نقش مثبت از خودم بدم آمد!

تلخی زدایی «فوق لیسانسه ها» از سیما/ در نقش مثبت از خودم بدم آمد!