مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 21:302019-11-22ورزشي

احتمال برگزاری تمرین تراکتور در چمن مصنوعی


تیم تراکتور احتمالا یک جلسه تمرینی در چمن مصنوعی برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محل برگزاری دیدار تیم های تراکتور تبریز و نود ارومیه در جام حذفی کشور امروز بعد از بازدید سهیل مهدی نماینده فدراسیون از 2 ورزشگاه شهر ارومیه مشخص می شود.

چمن ورزشگاه تختی ارومیه طبیعی است، اما ورزشگاه جدید شهید باکری ارومیه چمن مصنوعی بوده و این ورزشگاه نسبت به تختی ارومیه شانس بالاتری برای میزبانی برخوردار است.

در صورتی که برگزاری بازی در ورزشگاه شهید باکری تایید شود، تیم تراکتور یک جلسه تمرینی خود پیش از سفر به ارومیه را در چمن مصنوعی انجام خواهد داد.

البته در این مورد نگرانی برای تیم تراکتور وجود ندارد، زیرا این تیم در بازی مقابل نساجی در چمن مصنوعی قائم شهر بهترین نتیجه خود را در لیگ برتر رقم زده و به برتری 4 بر صفر دست یافته بود.

همچنین هر 2 تیم نود ارومیه و تراکتور تبریز در شرایط برابر مقابل هم قرار می گیرند، زیرا ورزشگاه خانگی تیم نود ارومیه هم استادیوم تختی ارومیه بوده و این تیم هم مانند تراکتور در چمن طبیعی بازی کرده است و هر 2 تیم عادت به بازی در چمن مصنوعی ندارند.

بازی تیم های نود ارومیه با تراکتور تبریز از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور روز سه شنبه 5 آذر در شهر ارومیه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال برگزاری تمرین تراکتور در چمن مصنوعی

احتمال برگزاری تمرین تراکتور در چمن مصنوعی