مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 20:552019-11-22اقتصادي

ثبت نام 1500 واحد اقتصادی لرستان در طرح کارورزی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اجرای طرح کارورزی در استان، گفت: تاکنون 1500 واحد اقتصادی پذیرنده در این طرح ثبت نام کرده اند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اجرای طرح کارورزی در استان، گفت: تاکنون 1500 واحد اقتصادی پذیرنده در این طرح ثبت نام کرده اند.

علی آشتاب در گفت وگو با ایسنا با بیان این که واحدهای اقتصادی استان می توانند از این طرح برای جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی استفاده کنند، اظهار کرد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون تعداد 1500 واحد اقتصادی پذیرنده در طرح کارورزی ثبت نام کرده که از این تعداد 589 واحد اقتصادی مجوز پذیرش را دریافت کرده و نسبت به بکارگیری کاروز اقدام کرده اند.

وی با اشاره به این که برنامه های هفته کار و کارآفرینی از 27 آبان ماه آغاز شده، اظهار کرد: برنامه های مختلفی با هدف توسعه فرهنگ کار و ایجاد ارتباط منطقی صنعت با دانشگاه طی این هفته در استان اجرا می شود.

این مسئول ادامه داد: در این راستا توسط مراکز مشاوره کارآفرینی در شهرهای خرم آباد، بروجرد و دورود مشاوره های رایگان ارائه و کارگاه های آموزشی برای واحدهای فناور برگزار خواهد شد.

آشتاب با اشاره به رونمایی اولین کوره های قوسی پلاسمای تک الکترود ذوب فلزات و سنگ های معدنی در دورود، عنوان کرد: همچنین رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1500 واحد اقتصادی لرستان در طرح کارورزی

ثبت نام 1500 واحد اقتصادی لرستان در طرح کارورزی