مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 آذر 1398 ساعت 18:352019-11-22اقتصادي

افزایش 100درصدی بارش باران در آستارا


فرماندار بندر مرزی آستارا از افزایش 100 درصدی بارش باران در این شهرستان خبر داد.

- حسن رستم زاد در جلسه مدیریت بحران شهرستان که در سالن آمفی تئاتر شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت بحران فقط مختص به ایام خاص نیست و باید برای همه لحظات آمادگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه با هماهنگی های به عمل آمده در شهرستان و استان، رودخانه های کانرود، مرداب، ویرمونی و آستاراچای لایروبی شدند، ادامه داد: در اسرع وقت باید لایروبی رودخانه های لوندویل و چلوند محقق شود تا از بروز هرگونه حادثه تلخ، به خصوص خسارات ناشی از سیلاب جلوگیری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه رودخانه لوندویل تاکنون لایروبی نشده است، افزود: شهرداری لوندویل باید در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام کند و همه دستگاه های مربوطه موظف به همکاری در این زمینه هستند.

رستم زاد میزان بارش باران در دو فصل بهار و تابستان را 800 میلی متر و بارش تا پایان آبان ماه را 1076 میلی متر عنوان کرد و گفت: شاهد افزایش 100 درصدی باران در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم که نقش مهمی را در تأمین آب شرب و کشاورزی داشت.

وی رانش در مناطق کوهستانی را از دیگر مشکلات راه های روستایی در شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: بیشترین رانش ها در جاده حیران به دلیل اجرای طرح تعریض این جاده و راه های کوهستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100درصدی بارش باران در آستارا

افزایش 100درصدی بارش باران در آستارا